Keesäinen Jämsän keskusta

Uimahalli Koskikara on viimeisen kerran avoinna ennen noin vuoden kestävää perusparannusta ma 26.6.2017 klo 12 – 18, jolloin halliin on vapaa pääsy. Jämsän Ateria, Puhtaus- ja tekstiilipalvelut liikelaitos juhlistaa päivää tarjoamalla asiakkaille kahvit ja Koskikaran nimikkoleivokset. Lapsille tarjotaan tikkujäätelöt.

Teknisistä vaikeuksista huolimatta Koskikaran kevät oli onnistunut. Savusauna sai erinomaisen vastaanoton ja varovaisen arvion mukaan kuusi savusaunapäivää toivat uimahalliin runsaat tuhat lisäasiakasta. Kevään ja alkukesän uimakouluryhmät olivat myös pääosin täynnä. Ohjatut toiminnot ovat myös olleet kiitettyjä ja asiakkaat jäävät innolla odottamaan remontin valmistumista, sanoo vapaa-aikapalvelupäällikkö Katja Pohjoismäki.

Uimahallin henkilöstö kiittää asiakkaita ja yhteistyökumppaneita ja toivottaa kaikille hyvää kesää. Teknisiin osa-alueisiin painottuvan korjaustyön jälkeen uimahalli avautuu vuoden 2018 elokuussa.

vapaa-aikapalvelupäällikkö Katja Pohjoismäki