Keesäinen Jämsän keskusta

Jämsek Oy on toteuttanut Invest in Jämsä –verkkosivuston, jonka tavoitteena on houkutella yrityksiä sijoittumaan Jämsään ja löytämään helposti ja monipuolisesti tietoa Jämsän tontti- ja liiketoimintamahdollisuuksista sekä vapaa-ajan ja koulutuksen tarjonnasta.

Sijoittumissivusto on suunniteltu tukemaan Jämsek Oy:n ja Jämsän kaupungin viestintää.
Invest in Jämsä –sivustolla useat paikalliset yrittäjät kertovat yritystarinansa ja kokemuksensa Jämsästä yrittäjänä ja asukkaana. Yritysten haastatteluissa Jämsästä nousevat esille ”hyvä kauppapaikka, Himos, liikenneyhteydet, sijainti, edullinen asuminen sekä työvoiman saatavuus”. Sivuston ydin on rakentunut strategisten yrityskehittämisen alueiden kautta: Himos, valtateiden 9/24 -kauppapaikka, Hallin Datapuisto sekä Myllymäki II-yrityspuisto. Alueita esitellään haastatteluiden lisäksi videoiden ja 3D-esitysten voimin. Myös tulevaisuuden Jämsää visioidaan. Jämsän tilastoja esitellään infograafien avulla. Sivusto käännetään englanniksi loppuvuoden aikana.

Sijoittumissivuston on toteuttanut Jämsek Oy. Sivuston teknisessä rakentamisessa yhteistyökumppaneina ovat olleet Flowhouse Oy sekä Trimedia Oy. Hankkeen kustannuksia on tuettu Keski-Suomen liiton rahoittamalla Ilmo 2-hankkeella. Tutustu sivustoon: www.investinjamsa.fi

toimitusjohtaja Ulla Haggrén