Keesäinen Jämsän keskusta

Perjantaina 2. helmikuuta järjestettäväksi ilmoitettu useiden ammattiliittojen poliittinen mielenilmaus vaikuttaa toteutuessaan bussiliikenteeseen ja sitä kautta niin matkustamiseen kuin pakettien kuljettamiseen koko maassa. Mielenilmauksen on ilmoitettu alkavan aamuyöllä klo 3 ja päättyvän illansuussa klo 18.

Jämsän koululiikenne ajetaan perjantaina normaaliaikataulujen mukaan. Koululiikennettä liikennöi suurimmalta osin Länsilinjat Oy

Tämän hetkisen tiedon mukaan myös muu Jämsän paikallisliikenne ajetaan normaalisti. Jyväskylän Liikenne ilmoittaa ajavansa kaikki vakiovuorot molempiin suuntiin välillä Jämsänkoski-Jämsä-Jyväskylä, Kuhmoinen-Jämsä sekä Jämsän sisäinen liikenne. Myös kaikki koululaisvuorot ja tilausajot ajetaan. Pikavuoroliikennettä ei ajeta.

Matkahuollon aikataulujärjestelmään päivitetään jatkuvasti uutta tietoa, joten ajantasaisin tieto löytyy Matkahuollon aikatauluhausta sekä tiedotteesta.