Keesäinen Jämsän keskusta

Lounaisen Keski-Suomen liikenneturvallisuuskysely toteutetaan alueen kuudessa kunnassa (Jämsässä, Muuramessa, Keuruulla, Petäjävedellä, Kuhmoisissa ja Multialla) Keski-Suomen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskuksen sekä Keski-Suomen liiton toimesta osana käynnissä olevaa Keski-Suomen liikenneturvallisuustoimijatyötä. Kyselyn tarkoituksena on kartoittaa alueen liikenneturvallisuustilannetta sekä liikenteen vaaranpaikkoja.

Osallistu kyselyyn ja vaikuta asuin- ja liikkumisympäristösi liikenneturvallisuuteen!

Lounaisen Keski-Suomen alueella asuvien ja liikkuvien mielipiteet sekä kokemukset asuin- ja liikkumisympäristönsä liikenneturvallisuudesta ovat tärkeä lähtökohta liikenneturvallisuuden parantamistoimenpiteiden suunnittelussa. Kyselyn avulla saadaan tietoon paikat, joissa liikkuminen tuntuu turvattomalta esimerkiksi lukuisten läheltä piti -tilanteiden takia. Kyselyssä voitte tuoda esille kohteet, joissa on esimerkiksi korkeat ajonopeudet, turvaton tienylitys, hankala risteys tai puutteellinen pysäkki- tai pysäköintijärjestely.

Kyselyyn voi vastata 5.2.-25.2.2018 välisenä aikana osoitteessa http://apps.strafica.fi/karpalo/lounaisks

Lisätietoja kyselystä antavat: