Keesäinen Jämsän keskusta

Sivistyslautakunta hyväksyi kokouksessaan 21.2.2018 uimahallin uudet sopimusasiakkaiden sopimusehdot. Toistaiseksi voimassa olleet sopimukset sanottiin irti kesällä 2017 hallin perusparannushankkeen vuoksi.

Uudet käyttösopimukset tehdään jatkossa määräajaksi. Sopimusehtojen mukaan asiakas voi valita sopimuksen voimassaoloajalle käyntikertojen määrän vapaasti tai valita 10 kerran sarjakortin yksittäisen lipputuotteen sijasta. Aiemmin on ollut mahdollista valita käyntikertoja tietty määrän viikossa tai kuukaudessa. Uudessa kassajärjestelmässä ei enää ole tätä mahdollisuutta.

Käyttösopimukset sisältävät myös aiempaa tarkemmat kirjaukset sopimusasiakkuuden ehdoista. Ehdoissa nostetaan esiin mm. aukioloaikojen kausivaihtelut, taksojen määräytymisen perusteita ja myös tuleva EU-tietosuoja-asetus. – Kokonaisuutena sopimuksia on yksinkertaistettu ja myös tarkennettu, sopimusehtoihin ennakkoon tutustumalla asiat kyllä selkiytyvät, toteaa vapaa-aikapalvelupäällikkö Katja Pohjoismäki.

vapaa-aikapalvelupäällikkö Katja Pohjoismäki
P. 040 571 6556