Keesäinen Jämsän keskusta

Uimahalli avataan korjaustöiden jälkeen ma 16.4.2018 klo 13.30. Suurimmat korjauskohteet olivat katto, ilmastointi ja vedenkäsittelyjärjestelmät. Tarkkasilmäiset käyttäjät huomaavat suihkujen uusimisen ja muutokset pesuhuoneiden lattiassa ja katossa.

Sarjakortteja voi ostaa uimahallin kassalta jo ennakkoon. Uudistuneita sarjakortteja on myynnissä ke 11.4. klo 14–17 ja pe 13.4. klo 11.30–14.30. Vanhalla Koskikaran kortilla saa uuden kortin veloituksetta. Ennakkomyynti kannattaa huomioida, jotta välttyy ainakin ensimmäisten aukiolopäivien todennäköiseltä ruuhkalta, vihjaa vapaa-aikapalvelupäällikkö Katja Pohjoismäki.

Avajaisten merkeissä uimahallilla on suosittu Wibit –esterata la-su 28.-29.4. ja Jämsän Ateria-, Puhtaus-, ja tekstiilipalvelut liikelaitos tarjoaa asiakkaille avajaiskahvit pe 27.4. klo 13–18.

Uimakoulut järjestetään touko-kesäkuun aikana ja ilmoittautuminen avataan huhtikuussa, sanoo uimahallin vastaava liikunnanohjaaja Marko Tarvainen.

Tänä vuonna uimahallilla ei ole kesäsulkua, vaan halli on käytössä läpi kesän. Kesäkausi on kokeilu ja sen jatkamisesta päätetään myöhemmin, sanoo Katja Pohjoismäki.

vapaa-aikapalvelupäällikkö Katja Pohjoismäki