Keesäinen Jämsän keskusta

Uimahalli Koskikaran asiakkaat ovat antaneet palautetta sekä miesten, että naisten pesuhuoneiden lattialaattojen epäsiisteydestä ja likaisuudesta. Likaisuudessa on kuitenkin kysymys lattialaattojen saumaustyöhön liittyvästä epoksiharsosta, ei uimahallin siivoustason laskemisesta.

Uimahallin saneerauksen yhteydessä pesuhuoneiden lattioita saumattaessa on lattialaattoihin jäänyt epoksiharso. Epoksiharso näyttäytyy pesuhuoneen lattioilla pilkullisuutena ja läikkinä.

Epoksiharson seurauksena syntynyttä lattioiden pilkullisuutta ja läikikkyyttä ei ole mahdollista poistaa normaalein ylläpito- tai perussiivousmenetelmin vaan poistamiseen tarvitaan mekaaninen puhdistaminen. Rakennusurakoitsija tulee tekemään pesuhuoneiden lattialaattojen mekaanisen puhdistamisen joulukuun 2018 aikana. Toimenpide vie kaksi päivää, jona aikana uimahalli on suljettuna asiakkailta. Tarkemmasta ajankohdasta tiedotetaan myöhemmin.

vastaava liikunnanohjaaja Marko Tarvainen 040 7122 485