Paununkoulu

Sivistyslautakunta antoi 1.8.2018 toimintansa aloittavan yhtenäiskoulun nimeksi Jämsänjoen yhtenäiskoulu. Nimestä järjestettiin kilpailu, johon jätettiin yhteensä 119 nimiehdostusta (81 erilaista ehdotusta). Voittanutta nimeä ehdotti Valtteri Lahtinen.

Kilpailuraadin puheenjohtajana toimi palveluasiantuntija Hannu Ahlstedt. Kilpailuraadissa oli edustajia Paunun ja Vitikkalan koulujen henkilökunnista, oppilaista ja vanhempainyhdistyksistä.
Sivistyslautakunta päätti myöntää hänelle kilpailusäännössä mainitun 400 € suuruisen stipendin. Palkinto luovutetaan myöhemmin. Samalla lautakunta päätti, ettei muita palkintostipendejä jaeta laisinkaan koska ehdotetut nimet ovat jo Jämsän kaupungilla käytössä olevia. Palkintoihin varattu summa annetaan koulun yhteiseen käyttöön.

Jämsänjoen yhtenäiskoulu aloittaa toimintansa 1.8.2018 alkaen. Kouluun yhdistyvät Jämsän ydinkeskustassa toimiva Vitikkalan koulu (1-6 vl.) ja Paunun koulu (vl. 7-9). Koulun oppilasmäärä on lukuvuonna 2018-2019 noin 900 ja henkilökuntaa noin 100. Koulun rehtori toimii perusopetuksen rehtori Tuija Huikuri. Apulaisrehtoreina aloittavat 1.8.2018 alkaen FM Jaana Hartus ja KM Soile Kukkonen

Lisätietoja antaa 21.6.2018 opetusjohtaja Sami Lahti, puh 040-751 4731