Häiriötilanne

Tiedotamme tekstiviestillä suunnitelluista käyttökatkoista joko etukäteen tai nopeasti äkillisen häiriön johdosta, jotta voit varautua siihen.

Jos sinulla on julkisesti saatavilla oleva puhelinnumero, sinun ei tarvitse rekisteröidä sitä asiakasportaaliin. Jos sinulla on käytössäsi työ- tai salaisen liittymän puhelinnumero, on sinun rekisteröitävä puhelinnumerosi, jotta voit saada tekstiviestit.

Myös vuokra- tai vapaa-ajan asunnon, kesämökin tai vastaavan omistaja voi rekisteröidä puhelinnumeronsa siihen osoitteeseen, mikäli vakituinen koti-osoite on muualla.

Lähetämme tekstiviestin automaattisesti yli 16-vuotiaille asukkaille, joiden puhelinnumero ja osoite on julkinen.

Rekisteröintiohjeet:

Rekisteröi numerosi palveluun erikseen, jos

  • puhelinliittymäsi on salainen tai prepaid
  • puhelinliittymäsi on rekisteröity muuhun kuin koti-osoitteeseen (esim. työpuhelin tai vapaa-ajan asunto/mökki)
  • olet kieltänyt operaattoriasi luovuttamasta numeroa/osoitettasi

PIN-koodin tilaaminen

1.    Kirjoita kenttiin nimesi ja puhelinnumerosi (muodossa 0401234567) ja/tai sähköpostiosoitteesi.

2.    Klikkaa Lähetä PIN-koodi -painiketta. Saat pian nelinumeroisen PIN-koodin tekstiviestillä ja/tai sähköpostitse. Jos annoit lankapuhelinnumeron, saat pian puhelun, jossa sinulle luetellaan nelinumeroinen PIN-koodi.

3.    Kirjoita saamasi PIN-koodi sille varattuun kenttään.

4.    Klikkaa OK-painiketta.

Katu-osoitteen lisääminen
1.    Kirjoita erillisiin kenttiin postinumero, kadunnimi ja talon numero.

2.    Tarkista kirjoittamasi osoitetiedot ja klikkaa Jatka-painiketta vahvistaakseni osoitetietosi rekisteröiminen.

3.    Valmista tuli ja saat jatkossa valitsemallasi tavalla viestin, jos ilmoittamaasi osoitteeseen tulee vika- tai häiriötilanne.

Huomioithan, että voit rekisteröidä enemmänkin kuin yhden osoitteen, esimerkiksi kesämökin tai lähi-omaisen osoitteen. Huoltoyhtiöt, isännöitsijät ja muut yritykset voivat tilata hallinnoimansa kiinteistön osoitteesta häiriötiedotteet.

Pidä yhteystietosi ajan tasalla

Jos osoitteesi tai puhelinnumerosi muuttuu, voit aina päivittää tietojasi kirjautumalla uudelleen. Tilaa uusi PIN-koodi, kun haluat muokata tai poistaa tietojasi.

Mikäli palveluun kirjautumisessa tai sen käytössä on ongelmia, ota yhteyttä vesilaitoksen asiakaspalveluun jamsanvesi@jamsa.fi.

Tietosuoja

Emme käytä järjestelmään tallennettuja numeroita muuhun kuin häiriötiedottamiseen. Numeroita ei myydä tai luovuteta eteenpäin ja ne pysyvät meillä tallessa salasanasuojatulla palvelimella, johon on pääsy vain tekstiviestijärjestelmää käyttävillä henkilöillä.

Palvelun tuottaa ohjelmistoyritys Blue Idea ApS Finland Branch, y-tunnus 3229743-5.

Jaa sosiaalisessa mediassa