Jämsä ja Jämsä Tehdas ovat mukana Kasvu Openin Kasvupolulla

Hei yrittäjä, lähde mukaan Kasvu Openin Keski-Suomen Kasvupolulle! Haku on käynnissä 19.3.2024 saakka.

Jämsän kaupunki ja Jämsä Tehdas ovat tänä vuonna mukana Kasvu Openin Keski-Suomen Kasvupolulla tukemassa kotimaisia kasvuyrityksiä. Kumppanuus mahdollistaa yritykselle maksuttoman sparrauksen. Keski-Suomen Kasvupolku on maksuton sparrausohjelma kaikille maakunnan yrityksille, joilla on aitoa kasvu- ja kehitysintoa. Sparraus tuo ulkopuolista näkökulmaa siihen, miten bisneksen voi viedä seuraavalle tasolle.

– Tosi mahtavaa olla mukana Keski-Suomen Kasvupolun kumppanina, sillä yrittäjyys ja sen vauhdittaminen on yksi Jämsä Tehtaan tärkeistä tavoitteista, Jämsä Tehtaan yhteisömanageri Petteri Koskinen kommentoi.

Kasvupolku-sparraus parantaa bisnestä

Kasvu Open on Suomen suurin yritysten sparraaja, jonka visiona on auttaa jokaista suomalaista kasvuhaluista yritystä tavoittamaan hullunrohkeat unelmansa. Kasvu Openin Kasvupolku on alueellinen tai teemallinen yritysten sparrausohjelma. Ohjelma synnyttää uusia ideoita ja kontakteja yritysten kasvun ja kehittymisen moottoriksi. Sparrausten teemat vaihtelevat myynnistä johtamiseen ja digitaaliseen kehitykseen – aina yrityksen tarpeen mukaan.

Hakuaika Keski-Suomen Kasvupolku -ohjelmaan on käynnissä 19.3.2024 asti.

Lue lisää: https://kasvuopen.fi/kasvupolut/keski-suomen-kasvupolku-2024/

Petteri Koskinen