Keesäinen Jämsän keskusta

Urakoitsija aloittaa Keskuskadun saneeraustyön takuukorjaukset 18.5. alkaen sääolosuhteiden niin salliessa.

Korjaustyöt koskevat pääosin kivettyjä alueita. Kiveyksien saumauksissa on puutteita ja saumausten korjaustyö on mahdollista ainoastaan ilman lämpötilan ollessa plussan puolella. Saumausten korjaustyön yhteydessä kivetyillä alueilla vaihdetaan rikkoontuneita ja irronneita kiviä sekä korjataan pieniä painaumia. Työt aloitetaan Yhdystien puoleisesta päästä. Ensimmäisessä vaiheessa katu suljetaan ajoneuvoliikenteeltä Yhdystien liittymän ja S-marketin liittymän väliltä.

Kevyen liikenteen väylät ja ajorata suljetun alueen ulkopuolella on käytettävissä normaalisti. Ajoneuvoliikenteeltä suljetut osuudet pyritään toteuttamaan mahdollisimman lyhyinä ja lyhytkestoisina. Liikekiinteistöihin käynti on mahdollista Keskuskadun puolelta koko korjaustyön ajan.

Liikennejärjestelyistä tiedotetaan työn etenemisen mukaisesti. Keskuskatu välillä Yhdystie-Mottilantie on suljettu linja-autoliikenteeltä 18.5. alkaen, eikä Keskuskadulla sijaitsevat linja-autopysäkit ole tällöin käytössä. Korvaavia pysäkkejä ei järjestetä. Ajoradan osalta liikennejärjestelyjä aiheuttavan korjaustyön kestoksi arvioidaan kuukausi.

Pahoittelemme liikennejärjestelyistä aiheutuvaa haittaa!

Lisätietoja takuukorjauksen osalta työpäällikkö Hannu Kantola, Jämsän Metalli ja Kuljetus Oy p. 040 484 6977

Jämsän kaupunki vs. tekninen johtaja Katja Rissanen p. 040 846 9816