Jämsän Keskuskatu kesällä 2020

Jämsän liikuntapalvelut ja Keski-Suomen Liikunta järjestävät yhteistyössä lasten ja nuorten liikuntakerhon ohjaajakoulutuksen uusille ohjaajille ma 17.8. ja to 20.8. klo 17.00–20.00 sekä kokeneille ohjaajille ti 18.8. klo 17.00 –20.00. Koulutuspaikkana toimii Vitikkalan koulu. Koulutus on maksuton ja osallistujat saavat todistuksen.

Uusien ohjaajien koulutuksen kohderyhmänä ovat uudet lasten liikuntakerhon ohjaajat, lasten vanhemmat ja kaikki ohjaustoiminnasta kiinnostuneet. Koulutus sisältää teoriaopetusta (3h) ja käytännön harjoituksia (3h), joissa teemoina ovat ohjaajan merkitys liikuntaan innostajana ja positiivisen ilmapiirin luojana, lasten liikunnan laatutekijät sekä harjoitustapahtumien suunnittelu ja toteutus.

Kokeneiden ohjaajien koulutuksessa kohderyhmänä ovat ohjaajat ja valmentajat, joilla on jo kokemusta liikuntakerhojen tai lapsiryhmien ohjaamisesta. Koulutuksessa syvennetään tietämystä lasten liikunnasta, haastavien tilanteiden ohjaamisesta sekä sisäisen motivaation ja liikunnallisen taitavuuden tukemisesta.

Lisätietoja koulutuksen sisällöistä antaa Keski-Suomen Liikunta ry:n lasten ja nuorten liikunnan kehittäjä Jouni Vatanen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. puh. 050 552 4997.

Ilmoittautumiset koulutuksiin to 13.8. mennessä:

vapaa-aikapalvelupäällikkö Katja Pohjoismäki