Jämsän Keskuskatu kesällä 2020

Koskikara avautuu kesä- ja remonttitauon jälkeen ma 17.8.2020 klo 13.30. Uimahalli on avoinna tavanomaisin aukioloajoin ma, ke ja to klo 13.30 - 19.30 sekä ti ja pe klo 6.30 - 19.30
Lauantaisin ja sunnuntaisin lipunmyynti on avoinna klo 12.00 - 16.30.

Uimahallin allasosaston lattia on uusittu kesän aikana korvaamalla vanha laatoitus akryylimassapinnoitteella. Myös uimahallin pesutiloissa on tehty seinien saumauksien korjauksia ja terapia-altaan vesisieni on uusittu.

Uimahallipalvelun ja ohjatun toiminnan järjestämisessä noudatetaan Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen sekä Suomen uimaopetus- ja hengenpelastusliiton ohjeistusta koronavirustaudin leviämisen ehkäisemiseksi. Uimahallin käyttäjien on huolehdittava hyvästä käsihygieniasta sekä oikeasta yskimis- ja niistämistekniikasta. Uimahallille ei myöskään pidä tulla sairaana tai flunssaoireisena. Kassalla asioidessa on pidettävä riittävää etäisyyttä muihin asiakkaisiin. Uimahallin tiloissa on henkilömäärärajoituksia ja turvaväliopasteita. Kuntosalissa suositellaan käytettäväkäsi omia, jokaisen käyttökerran jälkeen pestäviä treenihanskoja. Pukuhuoneissa ei ole toistaiseksi käytettävissä hiustenkuivaimia.
Uimahallin ohjatun toiminnan järjestäminen aloitetaan vähitellen ryhmäkokoja rajaten ja varovaisuuden periaatetta noudattaen. Ryhmien alkamisesta ilmoitetaan kaupungin verkkosivuilla ja uimahallilla.

Voit tutustua tarkempaan ohjeistukseen tästä (pdf).

vapaa-aikapalvelupäällikkö Katja Pohjoismäki p. 040 571 6556