Jämsän Keskuskatu kesällä 2020

Komposiittiteknologiaan erikoistunut CSI Composite Solutionsa and Innovations Oy tiedotti tänään ostaneensa Jämsän Hallissa sijaitsevan entisen Varuskunnan Teknillisen koulun maa-alueineen.

Toiveet Hallin datapuiston suhteen kuolivat edellisen talven aikana ja keväällä alueelle lähdettiin etsimään uutta tulevaisuutta. Muutaman kuukauden aikana alueelle löydettiin joukko yrityksiä viemään aluetta eteenpäin.

– Hallin tilanne on ollut täynnä toiveita, odotuksia ja lopulta pettymyksiä. CSI on kasvava ja kehittyvä yritys jonka toiminnan sijoittuminen Halliin on Jämsälle tervetullut ja mahtava uutinen nykyisessä vaikeassa tilanteessa. Halliin on nyt muodostumassa yrityskylä, joka tuo alueelle uusia tuotannollisia työpaikkoja myös alihankintaverkostolle ja palvelusektorille, kaupunginjohtaja Hanna Helaste iloitsee.

– Me tarvitsemme uusia alkuja, rohkeita avauksia ja kaikkien panosta. Nyt on välttämätöntä luoda uutta ja kiihdyttää investointeja, Helaste painottaa.

Yhteistyökumppanit

CSI:n lisäksi alueita ovat omia toimintojaan varten hankkineet Kuoreveden Sähkö Oy, Marieplats Oy sekä Pentti Kirkinen Oy. Kahden rakennuksen osalta neuvottelut ovat vielä kesken.

CSI tiedote 7.9.2020

Kaupunginjohtaja Hanna Helaste p. 0400 742 751