Jämsän Keskuskatu kesällä 2020

Nuorisopalvelujen kerhotoiminta laajenee telinevoimisteluun ja cheerleadingiin. Lauantaisin 31.10-28.11klo 14.00 – 15.00 kokoontuu voimistelukerho Vitikkalan koulun liikuntasalissa. Kerho järjestetään yhteistyössä Jämsän Naisvoimistelijat ry:n kanssa ja siihen voivat osallistua yli 8-vuotiaat.

Aiemmin syksyllä alkaneissa kerhoissa on vielä tilaa ja niihin voi tulla mukaan kesken kaudenkin. Kehonhuoltoa on tarjolla 13-18 –vuotiaille lukion liikuntasalissa torstaisin klo 15-15.45. Kuntosaliryhmä 13-18 –vuotiaille treenaa kuntosali Keskikeholla torstaisin klo 16-17. Tanssitreeneihin lukion liikuntasaliin tiistaisin klo 16.30-17.30 ovat tervetulleita 10-15 –vuotiaat. Kuvataiteista kiinnostuneille 10-15 –vuotiaille on tarjolla sarjakuvakerho Vitikkalan koulun kuvisluokassa tiistaisin klo 15-16.30.

Kaikki kerhot ovat maksuttomia. Lisätietoja kerhoista ja muistakin harrastuksista löytyy harrastevalikosta.

Kerhojen osallistujamääriä on rajoitettu turvallisen toiminnan järjestämisen takaamiseksi. Toimintaan osallistuvia ohjeistetaan huolehtimaan hyvästä käsihygieniasta. Kerhotoiminnassa käytettävien välineiden puhdistuksesta huolehditaan tai käytetään omia välineitä. Kerhotoimintaan ei osallistuta sairaana tai oireisena.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset:
vapaa-aikapalvelupäällikkö Katja Pohjoismäki