Jämsän Keskuskatu kesällä 2020

Nyt on tullut aika pyyhkäistä pölyt nykyisen kaupunkikuvan päältä ja pohtia jämsäläisyyden ydintä puhtaalta pöydältä. Haluamme kutsua kaupunkilaiset, kaupungin työntekijät sekä sidosryhmät mukaan tiiviiseen vuoropuheluun kertomaan Jämsän uutta bränditarinaa.

Jämsä on käynnistänyt brändin kehitystyön suunnittelun yhteistyössä mainostoimisto KMG:n kanssa.

– Toimiva paikkabrändäys vaatii ymmärrystä, joka syntyy parhaiten osallistamalla kohderyhmät mukaan suunnitteluun. Tällöin voidaan aitojen näkemysten, kokemusten ja ylpeydenaiheiden pohjalta tehdä löydös, josta syntyy toimiva brändikonseptia ohjaava filosofia – se suuri oivallus, johon ihmiset voivat samaistua. Kun kaupunkilaiset tuntee oivalluksen omakseen, herättää se ihmisissä inspiraatiota, toteaa KMG Turun projektipäällikkö Kim Hartman.

Jämsän kaupunki toivookin, että kaupunkilaiset osallistuvat sankoin joukoin mukaan Jämsän uuden kaupunkibrändin suunnitteluun. Ensimmäinen mahdollisuus osallistua tarjotaan verkkokyselyllä, joka on avoin 30.11.2020 asti osoitteessa: jamsa.kysyy.fi

Suunnitteluprosessin edetessä voi erilaisia brändiuudistuksen tyylisuuntia myös kommentoida verkossa.

KMG on tehnyt yhteistyötä muun muassa Raision, Kaarinan, Hollolan ja Turun Kirstinpuiston paikkabrändien uudistusten parissa.

Lisätietoja:

Viestintäpäällikkö Laura Walden p. 040 545 0687
Kim Hartman, Mainostoimisto KMG p. 050 435 0043

 Tiedotteeseen lisätty puuttuva sana 13.11.2020 klo 13:11 kaupunkibrändin suunnitteluun.

Jaa artikkeli

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn