Jämsän Keskuskatu kesällä 2020

Mikä on Keski-Suomen hyvinvointialue? Millainen sen tulisi olla? Miten sen tulisi palvella asukkaitaan? Millaisia odotuksia eri toimijoilla ja keskisuomalaisilla on hyvinvointialueelle ja sen työtä ohjaavalle strategialle?

Keski-Suomen hyvinvointialueen keskustelukierroksen kevään viimeinen Hyvä arki kaikille -tilaisuus on torstaina 19.5. kello 17.00–19.00, Jämsässä, Sairaalan auditoriossa, osoitteessa Sairaalantie 11. Kahvitarjoilu alkaa kello 16.30.

Yhteistä keskustelua tilaisuudessa pohjustavat aluehallituksen puheenjohtaja Maria Kaisa Aula, aluevaltuuston puheenjohtaja Jani Kokko, aluevaltuuston 2. varapuheenjohtaja Janne Luoma-Aho, vt. hyvinvointialuejohtaja Kati Kallimo, Jämsän kaupunginjohtaja Hanna Helaste sekä Keski-Suomen Järjestöareenan puheenjohtajan, järjestöjen ja maakunnan kumppanuuspöydän jäsen Katariina Luoto.

Tilaisuus striimataan ja keskusteluun voi osallistua myös etäyhteyksin. Tilaisuuden linkki löytyy osoitteesta www.hyvaks.fi/strategia.  Kierroksen tarkempi ohjelma löytyy Hyvaks.fi verkkosivuilta.

Keski-Suomen hyvinvointialue
aluehallituksen puheenjohtaja Maria Kaisa Aula, p. 050 530 9697
vt. hyvinvointialuejohtaja Kati Kallimo, p. 050 442 2302
tilaisuuksien järjestelyt: viestinnän asiantuntija Hanne Joenaho, p. 014 269 5946