Asiointi

Jämsän visuaalinen ilme on vahva ja särmikäs, väreistä tunnuksiin ja fonttityyliin asti. Päävärit ovat vakaa sininen ja räväkkä pinkki. Niiden tukena on raikkaita lisävärejä, kuten lämmin keltainen ja tyylikäs teal, joita voidaan käyttää korostamaan ja alleviivaamaan haluttuja viestejä.
Kuvamaailma on aito, paikallinen ja rosoinen. Aitoja jämsäläisiä mielenkiintoisissa ympäristöissä, kauniissa luonnossa tai alueen palveluita käyttämässä. Vaikka Jämsä itsessään on kuvauksellinen, tulisi kuvissa olla aina ihmisiä tai toimintaa. Jämsä ei ole koskaan autio.

Jämsän kaupungin brändikirja / graafinen ohjeisto (pdf)

Jämsä logo CMYK sininen

Jämsän logo on jämäkkä mutta sydämellinen. Ä:n pisteet korvaava kulmasydän tekee logosta erottuvan ja mieleen jäävän.

Jämsän kaupungin logosta on kaksi versiota: sininen ja pinkki. Negatiivilogo on aina valkoinen. Logo voidaan asemoida myös kuvan päälle, jolloin logon taustalla olevan kuvan tulee olla mahdollisimman rauhallinen ja logon tulee erottua selkeästi.

Tarkemmat ohjeet logon käytöstä löytyy Brändikirjasta

Materiaalipyynnöt

Pirjo Grönvall
viestintäsuunnittelija
puh. 040 184 9375
Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Suvi Virtanen
markkinointisuunnittelija
puh. 040 712 2644
Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

 

Jaa artikkeli

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn