Paununkoulu

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ry on julistanut poliittisen lakon maan hallituksen ajamaa irtisanomislakia vastaan. Lakko alkaa maanantaina 22.10. klo 00.00 ja päättyy tiistaina 23.10.2018 klo 24.00.

Jämsän kaupungilla lakko koskee seuraavia kohteita, joissa työskentelee JHL:n jäseniä:

Ruokapalvelukeskus Arina

Muutokset ruokalistoissa ovat mahdollisia.

Lakko ei koske kotipalvelun aterioita, eikä sairaalan sekä vanhus- ja vammaispalveluiden aterioita. Henkilöstöruokailua ei ole missään toimipisteessä.

Ruokapalvelukeskus Arina tuottaa tavanomaisessa tilanteessa kaikki Jämsän kaupungin ateriapalvelut.

Päiväkodit ja ryhmäperhepäiväkoti Kotilo

Yksityiset palvelutuottajat toimittavat päiväkoteihin lounaaksi puuron. Päiväkodeissa on aamiais- ja välipalatarvikkeita. Erityisruokavalioita ei pystytä toimittamaan.

Pyydämme tässä poikkeuksellisessa tilanteessa vanhempia laittamaan lasten mukaan kuitenkin myös lounaseväät, joilla vanhemmat ja huoltajat turvaavat lapsen ravinnonsaannin päivän aikana. Pyydämme vanhempia erityisesti huolehtimaan lasten erityisruokavalioista. Eväiden tulisi olla sellaisia, että ne voi syödä kylmänä. Muistutamme, että niiden on säilyttävä syöntikelpoisina koko päivän.

Päiväkodeissa ei ole siivousta eikä kiinteistöhuoltoa. Päiväkodit tiedottavat vanhempia Vesselin kautta. Perhepäivähoito toimii normaalisti.

Koulut (perusopetus ja lukio)

Ruokaa ei pystytä tässä poikkeuksellisessa tilanteessa tekemään eikä toimittamaan kouluihin. Pyydämme vanhempia laittamaan lasten mukaan lounaseväät, joilla vanhemmat ja huoltajat turvaavat lapsen ravinnonsaannin päivän aikana. Eväiden tulisi olla sellaisia, että ne voi syödä kylmänä. Muistutamme, että eväiden on säilyttävä syöntikelpoisina koko päivän ajan. Myöskään iltapäivätoiminnassa ei ole välipaloja, joten siihen osallistujille kannattaa varata hyvin säilyviä eväitä. Välipalojen ja ylijäämäruoan myyntiä ei ole.

Kouluissa ei ole siivousta, kiinteistöhuoltoa eikä iltavahtimestareita.

Koulut tiedottavat vanhempia Wilman kautta.

Uimahalli Koskikara on kiinni.
Uimahallin ohjatut ryhmät ja työväenopiston naisten kuntosalijumppa uimahallin kuntosalissa tiistai-iltana on peruttu.

Pesula toimii normaalisti.

Lisätietoja antavat