Koko perheen Toimintalauantai 11. marraskuuta

Lapsiperheille suunnattu toimintalauantai järjestetään 11. marraskuuta kello 9.30 alkaen Jämsänjoen yhtenäiskoulun Vitikkalan yksikön liikuntasalissa.

Maksuttomassa tapahtumassa pääsee käyttämään saliin rakennettuja temppuilu- ja telinevoimistelupisteitä.

Toimintalauantaina järjestetään kello 9.30–10.00 ohjattua perheliikuntaa alle 4-vuotiaille huoltajineen ja samalla kohderyhmällä on mahdollisuus vapaaseen temppuiluun telineillä omatoimisesti kello 10.00–11.00.

Iltapäivällä kello 12.00–16.00 voivat temppuilua harrastaa kaikenikäiset.

Jämsän Naisvoimistelijat ry järjestää Vitikkala-salissa kasvomaalausta sekä kahvion ja Jämsän seudun Pelastakaa Lapset ry mm. heijastinpajan. Puuhapisteille voi osallistua ja nauttia kahvion tuotteista pientä korvausta vastaan koko tapahtuman ajan. Kahviossa voi maksaa sekä käteisellä että pankkikortilla.

Päivähoito- ja alakouluikäiset ovat tervetulleita tapahtumaan oman huoltajan kanssa. Asusteeksi sopivat sisäliikuntavaatetus ja salissa voi hyvin liikkua paljain jaloin. Temppuilu tapahtuu omalla vastuulla.

Jämsän kaupungin liikuntapalvelut järjestävät tapahtuman yhteistyössä Jämsän Naisvoimistelijat ry:n, Jämsän seudun Pelastakaa Lapset ry:n ja Ammattiopisto Gradian kanssa.

Lisätiedot:

Hyvinvointikoordinaattori Tiina Riihinen, p. 050 384 8523