Uimahalli Koskikara avoinna rajoitetusti 1.3.2021 saakka

Pirkanmaan sairaanhoitopiirin pandemiaohjausryhmän 2.2.2021 suositusten ja Jämsän kaupungin valmiusjohtoryhmän 3.2.2021 linjausten mukaan uimahalli Koskikaran rajoitettu aukiolo pysyy nykyisenlaisena 1.3.2021 saakka.

Uimahalli Koskikara on avoinna alle 20-vuotiaille ohjatun toiminnan piirissä oleville lapsille ja nuorille sekä kaiken ikäisille lääkinnällisen kuntoutuksen piirissä oleville asiakkaille erikseen määriteltyinä aikoina. Lisäksi uimahalli on avoinna eläkeläisille, joilla on eläkeläiskortti. Koulujen opetussuunnitelman mukainen uinninopetus järjestetään.

Uimahallin eläkeläisuintivuorot ovat toistaiseksi perjantaisin klo 6.30-8.30, maanantaisin klo 13.30-17.30 sekä tiistaisiin, keskiviikkoisin ja torstaisin klo 15.30-17.30. Uimahalli sulkeutuu puoli tuntia uintivuoron päättymisen jälkeen. Eläkeläisten uintivuoroihin saattaa tulla muutoksia. Mahdollisista muutoksista tiedotetaan erikseen. Pyydämme esittämään eläkeläiskortin kassalla.

Lääkinnällisen kuntoutuksen vuorot ovat tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin klo 13-15 sekä perjantaisin klo 9-15. Kuntoutusta järjestävä fysioterapeutti tai muu terveydenhuollon ammattilainen voi varata ajan liikunnanohjaajilta p. 040 712 2522.

Uimahallilla järjestetään 8-11 –vuotiaille Delfiinikerho maanantaina 15.2. alkaen. Kerho kokoontuu 15.-25.2. maanantaisin, tiistaisin ja torstaisin klo 18.15-19.15. Kerho saattaa jatkua myös viikolla 9. Mukaan pääsee sisäänpääsymaksulla. Uimahalli on ainoastaan kerholaisten käytössä kyseisenä aikana. Ilmoittautumiset liikunnanohjaajille p. 040 712 2522. Ryhmään mahtuu kahdeksan osallistujaa.
– Seuraamme millaisen kiinnostuksen tämä herättää ja teemme jatkosuunnitelmia sen mukaan, toteaa vapaa-aikapalvelupäällikkö Katja Pohjoismäki

Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) yli kahden metrin turvavälisuosituksen vuoksi on määritelty uimahallin tiloihin uudet tilakohtaiset enimmäishenkilömäärät. –Turvavälisuositukset tarkoittavat sitä, että uimahallissa voi yhtä aikaa olla aiempaa vähemmän asiakkaita ja tavoitteena on turvata tosiasiallisten turvavälien toteutuminen. Uimahallin kapasiteetista on uusilla mitoituksilla käytössä noin kolmannes, toteaa vapaa-aikapalvelupäällikkö Katja Pohjoismäki.

Uimahalliin tulee saapua terveenä ja oireettomana. Suositamme kasvomaskin käyttöä kassa-, kahvio- ja pukuhuonetiloissa kaikille yli 12-vuotiaille. Pyydämme asiakkaita huolehtimaan käsi- ja yskimishygieniasta ja noudattamaan turvavälejä sekä henkilökunnan ohjeita.

Vapaa-aikapalvelupäällikkö Katja Pohjoismäki, p. 040 571 6556
Vastaava liikunnanohjaaja Marko Tarvainen, p. 040 712 2485