Osuuskauppa Keskimaan huoneistohotellin rakennushankkeen aliurakat

Jämsän kaupunki ja Lapti Oy järjestävät infotilaisuuden rakennusalan yrityksille ja alihankkijoille 27.3. klo 14-16 Jokivarren puukoululla, Kelhänkatu 8, Jämsä.

Himokselle, Länsirinteiden juurelle, toteutetaan yhteensä 121 huoneistoa käsittävä kokonaisuus ravintoloineen. Keskimaa on valinnut hankkeen pääurakoitsijaksi Rakennusliike Lapti Oy:n, jonka edustajat esittelevät erillisurakoita ja hankintoja.

Lapti Oy:n urakkaan eivät sisälly talotekniikan työt,  tilaaja Keskimaa on suorassa sopimussuhteessa Caverioniin (LVIS) ja Honeywelliin (Automaatio). Tilaisuudessa ei esitellä  maanrakennus- tai maalämpöurakoita joiden yhteistyösopimukset ovat menneet kiinni jo aiemmin.

Lapti Oy:n kannalta kiinnostavia yhteistyökumppaneita ovat muut rakennusalalla toimivat aliurakoitsijat mm. betonointityöt, runkoasennustyöt, maalaus- ja tasoitetyöt, vesikattotyöt, betonilattiatyöt, laatoitustyöt, kalusteasennustyöt, listoitustyöt, ovi- ja ikkuna-asennukset, parvekekaide- ja lasitustyöt, metalli-ikkunat ja ovet, julkisivuverhoukset, pintamateriaaliasennukset, kalustetyöt, saunasisustukset, varustetyöt sekä paikallisten rakennusliikkeiden asennustyöt.

Tule kuuntelemaan ja kyselemään hankkeen yksityiskohdista, aikatauluista ja osallistumismahdollisuuksista.

Ilmoittaudu mukaan 20.3.2024 mennessä!

Lisätiedot yrityspalvelupäällikkö Marko Leppänen p. 040 747 7719

Read also