Uimahalli Koskikaran markkinointia tehostetaan

Uimahalli Koskikarassa on kuvattu syksyn aikana uusia markkinointivideoita. Videoilla halutaan esitellä uimahalli Koskikaran monipuolisia palveluja ja niitä tullaan käyttämään jatkossa uimahallin markkinoinnissa. Videoihin pääsee tutustumaan ja katselemaan mm. torin infotaululla, kaupungin Youtube-kanavalla sekä uimahallin verkkosivuilla.

Uimahalli Koskikara on kaikenikäisten iloa ja hyvää mieltä tuottava virkistys- ja liikuntapaikka, iloitsee vapaa-aikapalvelupäällikkö Katja Pohjoismäki.  –Tämä näkyy mielestäni hyvin myös videoissa, hän toteaa.

Uimahalli Koskikarassa vuotuinen kävijämäärä on vajaa 70 000 asiakasta. Tänä vuonna tuohon määrään ei ylletä koronapandemian ja allasosaston lattiaremontin aiheuttaman pitkän sulkuajan vuoksi. Asiakasmäärät uimahallilla ovat olleet tänä syksynä vähäisemmät kuin aikaisempina vuosina, Pohjoismäki toteaa. – Ja toisaalta hyvä niin, koska olemme joutuneet rajoittamaan uimahallin tiloissa yhtäaikaisesti oleskelevien määrää turvaetäisyyksien säilyttämiseksi.

Uimahallin verkkosivuilla on nähtävissä taulukko, josta näkyy mihin aikaan päivästä on ruuhkaisempaa ja mihin aikaan on väljempää.

Lisätietoja:
vapaa-aikapalvelupäällikkö Katja Pohjoismäki
puh. 040 571 6556

Jaa sosiaalisessa mediassa

Lue myös